Regulamin firmy SHOES SPA z dnia 02.08.2023 roku
- Właścicielem marki Shoes SPA jest Katarina Sitek prowadzący działalność pod nazwą SHOES SPA Katarina Sitek, Lenartowicza 31/39,35-051 Rzeszów;
NIP 8133708386 REGON 382731029 - Usługodawca świadczy usługi z zakresu czyszczenia i renowacji obuwia z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość.
- Niniejszy regulamin określa warunki zawierania umów na usługi świadczone przez Shoes SPA, jak również tryb postępowania reklamacyjnego
- Wszystkie ceny zamieszczone na stronie internetowej www.shoesspa.pl są cenami brutto.
- Ceny zamieszczone na stronie internetowej www.shoesspa.pl są cenami orientacyjnymi, gdyż ceny ustalane są indywidualnie.
- Klient przed zawarciem umowy z usługodawcą, przesyła zdjęcie obuwia na adres e-mail: info@shoesspa.pl bądź za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook: www.facebook.com/ShoesSpaRzeszow Instagram: https://www.instagram.com/shoesspa.pl/
- Usługodawca po otrzymaniu zdjęcia wysyła informacje do Klienta z proponowanym zakresem usługi oraz ceną usługi w zaproponowanym zakresie zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie internetowej www.shoesspa.pl
- W przypadku akceptacji propozycji przez usługodawcę – Klient składa zamówienie poprzez przesyłanie obuwia na adres: Shoes SPA Lenartowicza 31/39, 35-051 Rzeszów lub zaniesienie obuwia do punktu partnerskiego: „KOMIS PEŁNA SZAFA”, ul. Hetmańska 24 Rzeszów wraz z wypełnionym formularzem oraz podpisanym regulaminem.
- Płatność za usługi pobierana jest z góry lub w trakcie jej trwania
- Podpisanie i dostarczenie formularza wraz z obuwiem jest równoznaczne z zawarciem umowy z Klientem
- Wysłanie butów/dostarczenie do punktu Shoes SPA jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Klient ma świadomość, że to usługodawca decyduje o sposobie wykonania usługi, na podstawie swojego doświadczenia oraz posiadanej wiedzy z zakresu świadczonych usług. Usługi wykonywane są zgodnie z zasadami rzemiosła i możliwościami, które warunkuje stan obuwia dostarczonego przez Klienta, a także materiał z jakiego obuwie jest wykonane.
- Klient, który zleca wykonanie usługi Shoes SPA akceptuje fakt, iż podczas czyszczenia lub renowacji obuwia mogą wystąpić następujące zdarzenia:
- obuwie może stać się jaśniejsze, gdyż obecna na obuwiu warstwa brudu bądź środków używanych do pielęgnacji obuwia, która przyciemnia ich kolor zostanie usunięta w procesie czyszczenia,
- na obuwiu mogą ujawnić się plamy, uszkodzenia bądź przebarwienia wcześniej niewidoczne pod warstwą brudu, lub środków naniesionych
na obuwie które może się okazać niemożliwe do usunięcia - włosie w strukturze materiału obuwia może zostać podniesione w efekcie czego ostateczny odcień obuwia może odbiegać od koloru pierwotnego,
- może okazać się, że nie wszystkie zabrudzenia będą możliwe do usunięcia
- jeżeli na obuwiu jest starty zamsz – kolor może się nierównomiernie rozchodzić i w niektórych miejscach i kolor może być mniej lub bardziej intensywny, ciemne materiały zamszu/nubuku mogą podczas czyszczenia farbować jaśniejsze elementy
- zamszowe obuwie może stwardnieć, a jego kolor może ściemnieć
- w niektórych przypadkach struktura nubuku może zostać utracona
- możliwy do uzyskania kolor obuwia może różnić się odcieniem od koloru wybranego przez Klienta
- gumowe elementy pomalowane farbą mogą wykazać się nietrwałością
- materiały użyte do naprawy mogą odbiegać od oryginalnie użytych w dostarczonym obuwiu
- w przypadku usługi custom lub renowacji obuwie w celu jego prawidłowego wyschnięcia nie może być używane przez okres 5 dni od dnia odbioru
- w przypadku interwencji szewskich wymagających klejenia, szycia mogą pozostać ślady wynikające z normalnego procesu naprawy
- podczas personalizacji obuwia każdego rodzaju kolor ostateczny może różnić się od wybranego przez klienta
- obuwie lakierowane nie nadaje się do procesu renowacji
- Custom/Renowacja opierające się na malowaniu skóry objęte są 3 miesięczną gwarancją liczącą się od momentu odbioru obuwia
- Obuwie po wykonaniu usługi odsyłane jest na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówień/lub Klient odbiera je osobiście w naszym punkcie obsługi (pkt.8).
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Reklamacja może zostać przesłana mailowo na adres: info@shoesspa.pl Klient równocześnie ze złożeniem reklamacji jest zobowiązany do dostarczenia obuwia do ShoeSPA opisując rodzaj stwierdzonej wady, a także udzielając informacji czy żąda naprawy obuwia i w jakim zakresie, albo czy żąda obniżenia ceny (jeśli tak to o jaką kwotę). Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz wady wynikające z normalnego zużycia eksploatacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia dostarczenia obuwia do Usługodawcy. Klient, o sposobie rozpatrzenia reklamacji jest informowany drogą mailową bądź telefonicznie. W przypadku uwzględnienia reklamacji naprawa nastąpi w terminie 14dni, natomiast w przypadku uwzględnienia żądania obniżenia ceny zwrot kwoty nastąpi w terminie 7 dni. Klient jest zobowiązany do wskazania w zgłoszeniu reklamacyjnym numeru rachunku bankowego, na który usługodawca ma zwróci koszty z tytułu obniżenia ceny bądź poinformować, że koszty te mają zostać zwrócone przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta adres.
- Obuwie nieodebranie lub nie opłacone powyżej 60 dni przekazujemy na cele społeczne lub je utylizujemy.
- Za wykonane usługi usługodawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w art. 471 i następnych Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
Bank ING : 18 1050 1562 1000 0090 8258 2520
Administrator danych: SHOES SPA Katarina Sitek przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy:
- Administratorem Pani/a danych osobowych jest: SHOES SPA Katarina Sitek z siedzibą Lenartowicza 31/39, 35-051 Rzeszów PL, NIP: 8133708386,
e-mail: info@shoesspa.pl - Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy.
- Podstawą do przetwarzania danych jest zawarta umowa.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres 5 lat.
- Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą podlegać profilowaniu.
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich i organizacji międzynarodowych.